Recensie Pim Pam Pet Het Laatste Woord

Producent: Koninklijke Jumbo
Adviesprijs: €19,99
Leeftijdscategorie: 8+

Verkooptekst fabrikant: Veel weten is één ding. Maar heb jij je antwoorden snel genoeg paraat?
Klopt dit? Met tijdsdruk is het erg lastig om je kennis snel toe te passen!

Recensie Pim Pam Pet Het Laatste Woord

Recensie Pim Pam Pet Het Laatste WoordWie kent Pim Pam Pet nog van vroeger? Wij hebben hier destijds avonden achtereen plezier van gehad en ik denk dat wij niet de enige zijn. Erg leuk was het dan ook toen Pim Pam Pet Het Laatste Woord bij ons op de redactie binnen kwam. Pim Pam Pet Het Laatste Woord is de moderne variant van het leuke spelletje Pim Pam Pet.

Over Pim Pam Pet Het Laatste Woord

Recensie Pim Pam Pet Het Laatste Woord - LetterradPim Pam Pet Het Laatste Woord heeft net zoals bij de originele variant van het spel kaartjes met daarop vragen die beantwoord moeten worden. Anders dan bij de originele versie hoef je niet een letter te draaien waarmee het antwoord op de vraag moet beginnen. Je kunt bij Pim Pam Pet Het Laatste Woord met vrijwel iedere beginletter de vraag beantwoorden. Wanneer je de vraag beantwoord hebt, druk je de toets van de beginletter in en druk je vervolgens op de knop in het midden van de letterschijf. De volgende speler heeft nu 10 seconden de tijd om ook een juist antwoord te geven. Dit kan niet meer met de letters die al ingedrukt zijn. Zijn de 10 seconden om en heb je nog geen (correct) antwoord gegeven? Dan ben je deze ronde af. Wanneer niemand meer een juist antwoord weet, dan gaat het kaartje met de vraag naar de speler die het laatste antwoord heeft gegeven.

Wanneer de stapel met kaartjes op is, is het spel afgelopen en heeft de speler met de meeste kaartjes gewonnen.

Conclusie recensie Pim Pam Pet Het Laatste Woord

Pim Pam Pet Het Laatste Woord is een erg leuke variant op het originele Pim Pam Pet. Onder tijdsdruk antwoord geven maakt deze variant soms hilarisch. Doordat de timer zenuwachtig doortikt met geluid, wordt het steeds lastiger om een goed antwoord te geven. Zijn de tien seconden om, dan klinkt er een bel en weet je dat je af bent.

Koninklijke Jumbo heeft voor dit spel degelijke plastic materialen gebruikt, waardoor het spel jarenlang mee kan gaan. Dit spel werkt op 2 AA batterijen, maar worden helaas niet meegeleverd. Pim Pam Pet Het Laatste Woord kan gespeeld worden door twee tot tien spelers en duurt ongeveer dertig minuten.

De redactie van SpeelgoedMagazine.nl vindt Pim Pam Pet Het Laatste Woord een plezierige variant op het welbekende Pim Pam Pet. De timer met het tik tik tik geluid dat je nerveus maakt en het directe battle element, maakt Pim Pam Pet Het Laatste Woord erg vermakelijk om te spelen. De recensie Pim Pam Pet Het Laatste Woord wordt door ons gewaardeerd met een verdiende negen.

Waardering door SpeelgoedMagazine.nl: 9/10

[Total: 2 Average: 3.5]