Recensie Fisher-Price Lach & Leer Lunchbox

Naam: Fisher-Price Lach & Leer Lunchbox
Producent: Fisher-Price
Adviesprijs: €34,99
Leeftijdscategorie: 6 – 36 maanden

Verkooptekst fabrikant: Vormen sorteren en stapelen, en spelenderwijs leren – en dat alles in een lunchbox speciaal voor baby!
Klopt dit? Deze lunchbox is zo leuk!

Fisher Price - Broodtrommel EURO 35Speelgoed waarmee jonge kinderen spelenderwijs leren geeft je als ouders een goed gevoel. Als je kind ook enorm geniet van het desbetreffende speelgoed is het des te leuker. Deze lunchbox van Fisher-Price is zo’n stuk speelgoed waarvan kinderen kunnen leren en tegelijkertijd veel plezier van beleven.

Over Recensie Fisher-Price Lach & Leer Lunchbox

De Fisher-Price Lach & Leer Lunchbox is een veelzijdig stuk speelgoed om mee te spelen en te leren. Vormen sorteren, vormen stapelen, liedjes meezingen en de vormen combineren. Op de buitenkant van deze vrolijk gekleurde lunchbox staat een prachtige illustratie van Puppy en Zusje tijdens de lunch. Wanneer de lunchbox wordt geopend zitten er vier stuks ‘voedsel’ in: een appel, een stuk kaas, een pakje sinaasappelsap en een dubbele boterham met jam. Ieder stuk voedsel heeft zijn eigen plek in de lunchbox. Verder bevind zich in de lunchbox een ABC koekje die vast zit, druk op de knop en geniet van de vijfentwintig meezingliedjes, melodietjes en zinnetjes.

Recensie Fisher-Price Lach & Leer Lunchbox Je kunt de lunchbox in twee speelstanden instellen: leerpret of muziek. Je kind leert over letters, vormen, kleuren, tegenovergestelden en meer.

Conclusie Recensie Fisher-Price Lach & Leer Lunchbox

De Fisher-Price Lach & Leer Lunchbox is gemaakt van stevig plastic en kan dus tegen een stootje. De vrolijke kleuren en plaatjes maken het tot speelgoed wat graag gepakt wordt om mee te spelen. Erg fijn is dat het volume aangepast kan worden van hard tot een aanvaardbaar niveau. De Fisher-Price Lach & Leer Lunchbox werkt op 2 AA batterijen die worden meegeleverd (pluspunt!). De vormen passen goed in de lunchbox, de box sluit goed en opent makkelijk. Wanneer de lunchbox is gesloten, kun je deze aan het handvat oppakken en zo makkelijk meenemen.

Deze lunchbox van Fisher-Price stimuleert het denkvermogen en de probleemoplossende vaardigheden van het kind. De kinderen van ons testpanel die de Fisher-Price Lach & Leer Lunchbox hebben getest kregen er geen genoeg van. Wat ons betreft is dit een perfect stuk speelgoed. De redactie van SpeelgoedMagazine.nl waardeert de recensie Fisher-Price Lach & Leer Lunchbox dan ook met een verdiende tien als rapportcijfer.

Waardering door SpeelgoedMagazine.nl: 10/10

[Total: 4 Average: 4.8]